Total Pageviews

Saturday, November 28, 2015


Hello everyone! 

Hey, excuse myself on my disappearance for almost a month without any much update on my blogspot. This laziness brings me nowhere. But at the same time I am also not in the mood in writing, and most of my free time are long gone due to the course I've recently joined at VDAB. Owhhh yeah, I've passed the first evaluation with some of great marks tho!! Actually kind a proud of myself.. To be in the society that I am never thought I am belong, able to communicate more in Nederland as a outsider.. Hell yeah! Such a hard time living in this different cultures, far from my original country where I born, far even from my family and friends. Difficulties brought me down sometimes, but most of the time.. Difficulties gave me strength in so many ways. 

So, let's talk about this articles. It was 3 weeks ago when me and him decided to have little fun time together. We plan of going to vintage shop meltingpotkilo in Brussels, but first, he have to get through some outfit photoshoot with me. Hihih.. Looking at his face emotion, I have never thought he could be that fierce because in real... Hahaha.. He is one of a kind.. Crazy and funny to hang out with. I can still remember at one time when we both stuck at the one metro stop just because we both couldn't stop laughing..Hahahah imagine that? We both stop and relax for little time because we both wanna have some 'hardtime' laugh hard. 😂😂😂😂

So, here are the details of what Sam wearing
Trench coat : Mexx 
Sneakers : adidas superstar
Trousers : Vintage thinktwicele Antwerp 
Top : Hnm by Alexander Wang 
Bag pack : urban outfitters 
Watches : Casio in Gold version  

Till next time guys! On my other update! 😘😘 


Wednesday, November 11, 2015


Hi Fashionista..

Let me start with one questions to you.. Do you ever doubting about the look of the outfit you are trying during your shopping time? Then you decided yeah.. I will come back later to buy it because you still want to look something that would look much better on you? Then, when you return home you are regret of not buying those item.Then, the next day you decided to return back to the shop but apparently the item you really want to buy is totally finish. GONE.. MEANS NO MORE.. Hahaha..Such a nightmare for not buying those item earlier rite?? 

So, is almost the same story ever happened to me the last 2 weeks ago. I was wanted to buy this skirt from the first time tried it on, then my head is playing around over and over again until i make a decision, yeah i will buy it later. Things became worst after that because i could not get over the beauty of that skirt and it keep playing on my head for the entire night. I decided to go again to this shop and... Owhhh no.. Shit. I could not find it anywhere.

So the same, i repeatedly went over and over again in few several days in a row to this shop in a hope they maybe have mixed it somewhere between the erea. Another one is also because during that week they were throwing and selling only €1 on every single clothing/accessories/handbag they are have on stock. What??? With €1? What can we buy with €1 nowadays? Yes.. It was. Really. I bought this skirt at €1 on the last day of their promotion. I was lucky enough to find this skirt again.

It great for either casual/formal wear (depending on how i pair this skirt with), it super comfortable and came with a super great length. Enough to keep me warm in this cold weather because this skirt are made with a high quality 50% Cotton + 50% thin wool. Excuse if i give a wrong information on the fabric because the label is written in Japanese words. So, this are the transformation i have made over this skirt. sneakers, pull over,biker jacket so i can have the casual look on me to school. Hihi..So, next time i will never think twice for €1 promotion at this shop. What do you think about this look? Was the skirt look expensive on me? Or still €1 look? Haha. I will let you decide. 


I am wearing : Pull Over by Pullandbear, Skirt ; Classic vintage by Thinktwice, Biker Jacket : Zara,
Eyewear ; Fendi, Shawl ; Vintage MeltingPotKiloShop BXl

Look for similar item? Here are some of my recommandation :
Zara Pleat Skirt
Zara Pleat Skirt
Zara Midi Skirt

Tuesday, November 10, 2015


Exactly at around 08.45hrs today, I was decided to have a little coffee at the cafe before my class begin. As my usual habit, half cup of dark coffee and another half filled up with milk, and  two little cubes of sugar... I've mixed up all the contain, and then I turned around to take my seat and in sudden...

By looking at her! Omg!! Who is this chic?? Now, Ive felt like I do not need a coffee anymore.. Hahahaha yes! It's true!! She is a real classy feminine fashionista. My eyes are big open and get almost 'bloated' by looking at her total outfit today!! And I am immediately expressing myself to her.. Hey!! You look so pretty and your outfits is so damn perfect!!! 

So, today I was lucky enough to have my camera with me and I have made a proposal to do some outfit photo shoot for her. I was happy enough to roled myself like a real professional photographer, and also as a director/producer for her whole outfit photo shoot. So do her too, she is also happy enough to role herself as a model today. Hihi..By seeing at her energy and action took me only 10 minutes the snap on what i am really wanted. 

Look at her outdo. She totally know how to blend, combining and at the same time balancing the colour on each part of her outfit. Super great contrast and just damn perfect from the way i have seen it, even in real. It is totally warming up my heart and most of all, my eyes could not give even a blink when i saw her earlier. So casual but at the same time still as fabulous and glamorous as ever. What do you think of her look? Do you like it?

By now, i am too tired already.  Most of my 80% brain and head are being used. Of course to the good. So, until next time.  Anyway her name is Gladys, she is one of my classmate who took the same course as me. Ok enough talking. Bye bye.

Much love