Total Pageviews

Saturday, April 25, 2015

AIN AND FAMILY X SONIAN FOREST X LOOK OF THE DAY

Lately, this days is all about being outside and having fun under the sun. Meanwhile just little time before the sun take off, i am also having some little time to show how my do on my outfit that day. Even for little forest walk nearby my house, but i always want myself to look presentable. How about you fashionistas? Ready for the mud to give a dirt on your beautiful outfit? If you do... You are just the same as me!! 

Kebelakangan ni, kesemuanya merangkumi aktiviti di luar juga bergembira di bawah sinaran matahari. Sebelum matahari terbenam saya juga mengambil kesempatan untuk mengambil gambar apa yang saya pakai dan juga buat untuk hari itu. Cuma berjalan sikit di hutan yang berdekatan dengan rumah saya, tapi saya sentiasa mahu cantik walaupun jarak tempat yang di pergi tidak jauh dari rumah. Hihi..  Macam mana dengan kamu fashionista semua? Sedia untuk tanah yang lecak mengotorkan pakaian awk yg cantik tu? Kalau ye, Awak samalah macam saya! 

Ive worn :
Trench Coat : Guess
Sneakers : Nike AF1

Photo credit to : BvdZphotography